![](/upload/cn199/images/2023-11-04_1_79.png) |
Sprzedawca
Abema Sp. z o.o. Prymulki 1, 05-500 Józefosław NIP 1231285977 REGON 147208028 KRS 0000507725 |
![](/upload/cn199/images/2023-11-04_2_7c.png) |
Kontakt ze Sprzedawcą
Adres e-mail: sklep@de-bra.pl Telefon: 881 040 178 |
![](/upload/cn199/images/2023-11-04_3_1a.png) |
Dane Konsumentów
Administratorem danych Konsumentów jest Sprzedawca. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w polityce prywatności Sklepu. |
![](/upload/cn199/images/2023-11-04_4_5b.png) |
Konto Konsumenta
W Sklepie można założyć konto, które umożliwia Konsumentowi dostęp do dodatkowych funkcji. |
![](/upload/cn199/images/2023-11-04_5_db.png) |
Sposoby płatności
- przelew bankowy
- karta płatnicza
- za pośrednictwem platformy płatniczej
- za pobraniem
|
![](/upload/cn199/images/2023-11-04_6_46.png) |
Termin płatności
W przypadku wyboru płatności z góry, Konsument ma 7 Dni roboczych na jej dokonanie. |
|
![](/upload/cn199/images/2023-11-04_7_14.png) |
Termin realizacji zamówienia
Wskazany w Sklepie przy opisie produktu. |
![](/upload/cn199/images/2023-11-04_8_c7.png) |
Metody dostawy
- za pośrednictwem firmy kurierskiej
- do paczkomatów InPost
|
![](/upload/cn199/images/2023-11-04_9_47.png) |
Odstąpienie od umowy
Co do zasady, Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. |
![](/upload/cn199/images/2023-11-04_10_e4.png) |
Brak prawa do odstąpienia od umowy
W niektórych przypadkach Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w regulaminie Sklepu. |
![](/upload/cn199/images/2023-11-04_11_30.png) |
Reklamacje
W przypadku braku zgodności produktu z umową, Konsument może go reklamować. Więcej informacji znajduje się w regulaminie Sklepu. |
|