Informujemy, że w dniach 23.12 - 29.12 wysyłki nie będą realizowane. Ich realizację wznowimy 30.12.
Zwroty i reklamacje
Zwroty
Prosimy o zapoznanie się z warunkami zwrotów określonymi w Regulaminie sklepu.
Poniżej kilka praktycznych uwag jak dokonać zwrotu.
W ciągu 21 dni od daty otrzymania przesyłki możecie Państwo zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyny.
W ciągu 21 dni od daty otrzymania przesyłki możecie Państwo zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyny.
Zwracany towar Klient zwraca na swój koszt lub poprzez darmowe zwroty Inpost.
Zwrot towaru
-
Zgłoszenie zwrotu powinno zostać przesłane w terminie 21 dni od otrzymania towaru.
-
Wysyłka musi zostać wysłana w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu.
-
Zwracany towar powinien być kompletny i zapakowany w sposób zabezpieczający go na czas transportu. Zalecamy zapakowanie towaru w kartonowe pudełko.
-
Prosimy o wypełnienie i zapakowanie do przesyłki formularza odstąpienia od umowy przełanego e-mailem z potwierdzeniem zamówienia i dołączenie paragonu pamiętając, by podpisać go i by znalazło się w nim imię i nazwisko oraz numer konta bankowego.
-
Nadaj paczkę na adres: Abema Sp. z o.o., ul Prymulki1, 05-500 Józefosław.
-
Zwrotu pieniędzy dokonujemy maksymalnie w terminie 14 dni od otrzymania paczki.
-
Zgodnie z przepisami zwracamy również koszty przesyłki do Klienta w wysokości najniższego kosztu dostawy dostępnego w danej ofercie.
-
W przypadku skorzystania przez Klienta przy zamówieniu z dodatkowej promocji cenowej (dotyczy np. 30% rabatu na 3 sztukę) i zwrotu jednego z produktów, nastąpi zwrot całkowity paragonu i będzie wystawiony nowy, na którym zostanie uwzględniona promocja, o ile po zwrocie paragon będzie spełniał jej warunki. Klient otrzyma zwrot różnicy pomiędzy nowym paragonem, a paragonem pierwotnym.
-
Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób tj. jeśli zużycie towaru jest wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.
e-mail sklep@de-bra.pl
tel. 881 040 178
Reklamacje
Prosimy o zapoznanie się z warunkami reklamacji określonymi w Regulaminie Sklepu.
Reklamowane produkty powinny być dostarczone kompletne i czyste w opakowaniu zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie produktu przed jego uszkodzeniem. Rekomendujemy zapakowanie towaru w pudłko kartonowe.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.
e-mail sklep@de-bra.pl
tel. 881 040 178
Zachęcamy również do zapoznania się z Kodeksem Cywilnym oraz stronami UOKiK, które w sposób przejrzysty opisują Państwa uprawnienia związane z rękojmią. Można na niej również znaleźć wzór pisma reklamacyjnego.