Informujemy, że w dniach 23.12 - 29.12 wysyłki nie będą realizowane. Ich realizację wznowimy 30.12. 

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Prosimy o zapoznanie się z warunkami zwrotów określonymi w Regulaminie sklepu

Poniżej kilka praktycznych uwag jak dokonać zwrotu.

W ciągu 21 dni od daty otrzymania przesyłki możecie Państwo zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyny. 
Zwracany towar Klient zwraca na swój koszt lub poprzez darmowe zwroty Inpost.

Zwrot towaru
  1. Zgłoszenie zwrotu powinno zostać przesłane w terminie 21 dni od otrzymania towaru.
  2. Wysyłka musi zostać wysłana w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu.
  3. Zwracany towar powinien być kompletny i zapakowany w sposób zabezpieczający go na czas transportu. Zalecamy zapakowanie towaru w kartonowe pudełko.
  4. Prosimy o wypełnienie i zapakowanie do przesyłki formularza odstąpienia od umowy przełanego e-mailem z potwierdzeniem zamówienia  i dołączenie paragonu pamiętając, by podpisać go i by znalazło się w nim imię i nazwisko oraz numer konta bankowego.
  5. Nadaj paczkę na adres: Abema Sp. z o.o., ul Prymulki1, 05-500 Józefosław.
  6. Zwrotu pieniędzy dokonujemy maksymalnie w terminie 14 dni od otrzymania paczki.
  7. Zgodnie z przepisami zwracamy również koszty przesyłki do Klienta w wysokości najniższego kosztu dostawy dostępnego w danej ofercie.
  8. W przypadku skorzystania przez Klienta przy zamówieniu z dodatkowej promocji cenowej (dotyczy np. 30% rabatu na 3 sztukę) i zwrotu jednego z produktów, nastąpi zwrot całkowity paragonu i będzie wystawiony nowy, na którym zostanie uwzględniona promocja, o ile po zwrocie paragon będzie spełniał jej warunki. Klient otrzyma zwrot różnicy pomiędzy nowym paragonem, a paragonem pierwotnym. 
  9. Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób tj. jeśli zużycie towaru jest wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.
e-mail sklep@de-bra.pl
tel. 881 040 178

Reklamacje

Prosimy o zapoznanie się z warunkami reklamacji określonymi w Regulaminie Sklepu
 
Reklamowane produkty powinny być dostarczone kompletne i czyste w opakowaniu zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie produktu przed jego uszkodzeniem. Rekomendujemy zapakowanie towaru w pudłko kartonowe.

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.
e-mail sklep@de-bra.pl
tel. 881 040 178

Zachęcamy również do zapoznania się z Kodeksem Cywilnym oraz stronami UOKiK, które w sposób przejrzysty opisują Państwa uprawnienia związane z rękojmią. Można na niej również znaleźć wzór pisma reklamacyjnego.