Alpha Male
Amour
Anais
Annes
Atlantic
Ava
Babell
Babella
Bas Bleu
BE
Be Knit
Beauty Night
Bellinda
BeWear
CoFashion
Cornette
D Karen
Darex
Demi Saison
Diadora
DIM
Dobranocka
Dream of Sonia
Egeo
Eldar
Emili
Enfin
Enjoy
Enny
ENSIMI
Esotiq
Esotiq Henderso..
Ewana
ewlon
Figl
Fiore
Forex
Funny Day
Gabidar
Gabriella
Gaia
Gatta
Głowno
Golden Lady
Gorsenia
Gorteks
gWinner
Henderson
Henderson Ladie..
Irall
Italian Fashion
jarek
Jarpol
Julimex
Kalimo
Kamea
Key
kIDS
Kinga
Knittex
Konrad
Krisline
L&L
LaLupa
Lama
Le Vernis
lejdi grand
Lemoniade
Lets duck
Levante
Linea Maxima
LivCo Corsetti
LivCo Corsetti ..
LL
Lolitta
Lookat
Lorin
Luna
Lupoline
Makadamia
Makover
Marilyn
Marko
MAT
Medica-Group
Merribel
Mewa
missO
Mitex
MKMSwetry
Modo
Moe
Mona
Moraj
Nife
Nipplex
Obsession
Obsessive
Piccolo Meva
Pierre Cardin
Pierre Cardin S..
Plie
Preda
Princess
Regina
Rivage
Roksana
Rossli
Sawren
Self
Sensis
Sesto Senso
SoftLine Collec..
Soleil
Steven
Style
SunnySide
Taro
umbro
Unikat
Vena
Veneziana
Violana
Vittoria Ventin..
Wadima
Wepa
Wies-mann
willi
Wol-Bar
Wola
YO!
Bestsellery
Nipplex biustonosz Ida czarny97,90 zł
Nipplex biustonosz Ida biały97,90 zł
Nipplex biustonosz push up Claudia czarny99,90 zł
Nipplex biustonosz push up Claudia czerwony99,90 zł
Nipplex biustonosz push up Pepite czarny109,90 zł
Nipplex biustonosz push up Eunika99,90 zł
Nipplex biustonosz Tamara czarny71,90 zł
Nipplex biustonosz Edyta71,90 zł
Nipplex Biustonosz Livia push up114,90 zł
Nipplex biustonosz Otylia99,90 zł
Zwroty i reklamacje
Zwroty
Poniższa informacja dotyczy jedynie przypadku, gdy dokument sprzedaży wystawiony zostanie przez Abema Sp. z o.o. W innym przypadku należy korzystać z dokumentu załączonego do przesyłki.
Przyjmujemy zwroty wyłącznie od Konsumentów w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta.
W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki możecie Państwo zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyny.
Zwracany towar Klient zwraca na swój koszt.
Zwrot towaru
-
Zgłoszenie zwrotu powinno zostać przesłane w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
-
Wysyłka musi zostać wysłana w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu.
-
Zwracany towar powinien być kompletny i zapakowany w sposób zabezpieczający go na czas transportu. Zalecamy zapakowanie towaru w kartonowe pudełko.
-
Prosimy o wypełnienie i zapakowanie do przesyłki formularza odstąpienia od umowy poniżej i dołączenie paragonu pamiętając, by podpisać go i by znalazło się w nim imię i nazwisko oraz numer konta bankowego.
-
Nadaj paczkę na adres: Abema Sp. z o.o., ul Prymulki1, 05-500 Józefosław.
-
Zwrotu pieniędzy dokonujemy maksymalnie w terminie 14 dni od otrzymania paczki.
-
Zgodnie z przepisami zwracamy również koszty przesyłki do Klienta w wysokości najniższego kosztu dostawy dostępnego w danej ofercie.
-
W przypadku skorzystania przez Klienta przy zamówieniu z dodatkowej promocji cenowej (dotyczy np. 30% rabatu na 3 sztukę) i zwrotu jednego z produktów, nastąpi zwrot całkowity paragonu i będzie wystawiony nowy, na którym zostanie uwzględniona promocja, o ile po zwrocie paragon będzie spełniał jej warunki. Klient otrzyma zwrot różnicy pomiędzy nowym paragonem, a paragonem pierwotnym.
-
Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób tj. jeśli zużycie towaru jest wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.
e-mail sklep@de-bra.pl
tel. 881 040 178
Formularz odstąpienia od umowy
Z załączonego formularza prosimy korzystać wyłącznie w przypadku dokumentów wystawionych przez Abema Sp. z o.o. W innym przypadku należy korzystać z dokumentu załączonego do przesyłki.
formularz_odstapienia_od_umowy_maj_2018
Reklamacje
INFORMACJE DOTYCZĄCE RĘKOJMI
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne w terminie 24 miesięcy od daty dostarczenia zakupionego produktu.
W ciągu 14 dni od otrzymania produktu ustosunkujemy się do złożonej przez Państwa reklamacji.
Dołączenie dowodu zakupu bardzo nam ułatwi i przyspieszy termin jej rozpatrywania, jednak nie jest niezbędne do jej rozpatrzenia. Do reklamacji prosimy dodać dane Zamawiającego (imię, nazwisko, adres) oraz numer zamówienia.
Prosimy o podanie powodu reklamowania produktu. W przypadku braków w reklamacji możemy poprosić Państwa o uzupełnienie danych w zakresie koniecznym do rozpatrzenia reklamacji, nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty otrzymania od Państwa reklamacji.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwrócimy Państwu równowartość ceny towaru oraz przesyłki lub zaoferujemy inne, dostępne w Sklepie produkty do wyboru.
Zachęcamy do wcześniejszego kontaktu mailowego / telefonicznego na numer telefonu, by uniknąć odrzucenia reklamacji z tytułu jej bezzasadności,
a tym samym ponoszenia dodatkowych niepotrzebnych kosztów.
Prosimy o dostarczenie reklamowanego produkt na swój koszt na adres:
Abema Sp. z o.o.
Ul. Prymulki 1
05-500 Józefosław
Koszty przesyłki zwrócimy Państwu w przypadku uznania reklamacji. Rekomendujemy wysyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym lub paczką ekonomiczną lub za pośrednictwem Inpost. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
Reklamowane produkty powinny być dostarczone kompletne i czyste w opakowaniu zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie produktu przed jego uszkodzeniem. Rekomendujemy zapakowanie towaru w pudłko kartonowe.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.
e-mail sklep@de-bra.pl
tel. 881 040 178
Zachęcamy również do zapoznania się z Kodeksem Cywilnym oraz stronami UOKiK, które w sposób przejrzysty opisują Państwa uprawnienia związane z rękojmią. Można na niej również znaleźć wzór pisma reklamacyjnego.